ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Kierownikiem merytorycznym studiów jest Paweł Niemotko.

Celem studiów jest zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania sprzedażą. Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (ćwiczenia, case study, dyskusje). W sumie dwanaście spotkań w formie szkoleniowej- aktywne, dynamiczne, skuteczne.

Studia pozwolą zdobyć i udoskonalić umiejętności w zakresie kluczowych obszarów zarządzania sprzedażą, takich jak: techniki sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji, rekrutacji i kierowania zespołem sprzedażowym, wyznaczenia celów i kontroli ich realizacji, motywowania personelu oraz wykorzystania narzędzi informatycznych (CRM, bazy danych, sprzedaż internetowa).

W skład zespołu prowadzącego zajęcia wchodzą: certyfikowany trener sprzedaży, certyfikowany coach, praktyk biznesu, psycholog, wykładowca akademicki oraz specjalista IT. Wszyscy posiadający bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla biznesu.

Studia adresowane są przede wszystkim do osób pracujących lub planujących podjęcie pracy na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży i marketingu. Wymagane jest wykształcenie wyższe.

Ze względu na wyjątkową formę prowadzenia zajęć, ilość miejsc jest ograniczona.

RAMOWY PROGRAM / 180 godzin /

  1. Techniki sprzedaży
  2. Obsługa klienta i budowanie relacji
  3. Skuteczna komunikacja
  4. Jak kupuje mózg- Homo Shopping
  5. Psychologia zachowań klienta
  6. Psychologia reklamy
  7. Rekrutacja i budowa zespołu sprzedażowego
  8. Zarządzanie zespołem
  9. Konstrukcja modelu dystrybucyjnego
  10. Specyfika partnerskich oraz własnych kanałów sprzedaży
  11. CRM. Bazy wiedzy o klientach
  12. Sprzedaż internetowa

Koszty studiów

  • cena brutto 4200,00 zł
  • wpisowe: 250 zł
  • opłata archiwizacyjna: 150 zł
  • wydanie świadectwa: 60 zł