Kierownikiem merytorycznym studiów jest Paweł Niemotko.
Celem studium jest zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania sprzedażą. Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (ćwiczenia, case study, dyskusje). W sumie dwanaście spotkań w formie szkoleniowej- aktywne, dynamiczne, skuteczne.
Studia pozwolą zdobyć i udoskonalić umiejętności w zakresie kluczowych obszarów zarządzania sprzedażą, takich jak: techniki sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji, rekrutacji i kierowania zespołem sprzedażowym, wyznaczenia celów i kontroli ich realizacji, motywowania personelu oraz wykorzystania narzędzi informatycznych (CRM, bazy danych, sprzedaż internetowa).
W skład zespołu prowadzącego zajęcia wchodzą: certyfikowany trener sprzedaży, certyfikowany coach, praktyk biznesu, psycholog, wykładowca akademicki oraz specjalista IT. Wszyscy posiadający bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla biznesu.
Studia adresowane są przede wszystkim do osób pracujących lub planujących podjęcie pracy na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży i marketingu. Wymagane jest wykształcenie wyższe.
Ze względu na wyjątkową formę prowadzenia zajęć, ilość miejsc jest ograniczona.
RAMOWY PROGRAM / 180 godzin /
- Techniki sprzedaży
- Obsługa klienta i budowanie relacji
- Skuteczna komunikacja
- Jak kupuje mózg- Homo Shopping
- Psychologia zachowań klienta
- Psychologia reklamy
- Rekrutacja i budowa zespołu sprzedażowego
- Zarządzanie zespołem
- Konstrukcja modelu dystrybucyjnego
- Specyfika partnerskich oraz własnych kanałów sprzedaży
- CRM. Bazy wiedzy o klientach
- Sprzedaż internetowa
Koszty studiów
- cena brutto 4200,00 zł (jednorazowo 3990 zł lub w 4 ratach po 1050 zł)
- wpisowe: 250 zł
- opłata archiwizacyjna: 150 zł
- wydanie świadectwa: 60 zł
Uczelnia oferuje wiele ulg, aby ułatwić podjęcie decyzji o zapisaniu się na studia podyplomowe celem podniesienia swoich kompetencji (wykaz ulg dostępny jest w zakładce „ULGI” – centrumpodyplomowe.pl).